dfoto.nl, Alles over fotografie
11 september 2010, 03:07:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Anti-spam mod geinstalleerd, hopelijk geen irritante spam berichten meer nu!

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8
  Print  
Auteur Topic: Dfoto vernieuwd!  (gelezen 3656 keer)
Ykje
Nieuweling
*

« Antwoord #90 Gepost op: 18 februari 2010, 15:11:44 »

Ik heb al aangegeven dat ik niet ga betalen(wat de uitslag ook wordt)
....Vind het hartstikke jammer ---ZONDE---dat het een betalende site wordt..ik zit hier nu al een paar jaar en met veel plezier. Ook het uitje naar Elburg met zo'n tien leden vond ik toppie...gezellig en leuk om op zo'n dag elkaar eens te ontmoeten en (leerzaam) om van gedachten te wisselen. Dfoto is ook de enige site waar ik op plaats, omdat ik het fijne/leerzame commentaren vind (en niet op alleen mijn eigen foto's). (ik probeer ook vaak zelf veel comm. te geven..als ik tijd heb hiervoor).
Heb ook wel eens op een ander site een foto geplaatst, maar vond de commentaren daar magertjes..dus ben hier vaste klant. Wel stuur ik af en toe bij een wedstrijd ergens een foto in..maar dat is heel sporadisch en vaak niet eens op een fotosite. Dat is dan ook meer voor de fun.
Wanneer moet ik mijn foto's weghalen/verwijderen?Verbaasd...en vanaf welke datum kan ik ook niets meer uploaden?Verbaasd?
Gewoon even een kort antwoord als het kan.
groetjes
Yke
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Antwoord #91 Gepost op: 18 februari 2010, 15:57:24 »

Beste Ykje,

Jammer dat je er zo tegenaan kijkt. Ik begrijp dat het wat veel tijd kost om het hele topic door te lezen dus even de samenvatting: het proeflidmaatschap/lidmaatschap blijft na de einddatum doorlopen als beperkt lidmaatschap waarbij je per week 2 foto's kunt plaatsen in plaats van 6. Dit is bedoeld voor mensen die af-en-toe een foto willen plaatsen en daarvoor geen bijdrage aan de site willen betalen.
Verwijderen van je account is sowieso niet nodig hoor, je foto's blijven altijd staan tenzij je ze zelf verwijderd. Je lidmaatschap loopt nog door tot en met 31 maart 2010.
Kort genoeg? Knipoog

Met vriendelijke groet,
reynaerde
« Laatste verandering: 18 februari 2010, 16:33:55 door reynaerde » Gelogd
Dr.Snuggles
Nieuweling
*

« Antwoord #92 Gepost op: 18 februari 2010, 16:29:51 »

Heb er over na gedacht,

en nee, ik ga ook niet betalen. Hiervoor vind ik de site te klein, moet ik teveel betalen, en krijg ik er te weinig voor terug. Ook het gratis lidmaatschap van 2 foto's per week vind ik niet interessant genoeg om te blijven hangen tegen die tijd. Er is weinig meer te vinden dan de foto's bekijken van anderen, en dan zijn er slechts enkele tientallen per dag. Een fotowedstrijd voor een canvas is een keer leuk, maar hoeveel kan je er kwijt in je huis, en om te betalen om een discussie rond een foto op te starten vind ik al helemaal 'not done'.

Ik denk dat Dfoto nog eens goed bij zichzelf te rade moet gaan of dit de ideale oplossing is. Ik denk dat je met bv Adsense van Google ook al leuke dingen kan doen zonder zulke hoge bedragen voor de site te vragen, en een complete leegloop te veroorzaken. Zet bv eens een poll online of zo om te peilen of, en wat mensen willen betalen. Zoals al eerder gezegd, voor dat bedrag heb je vaak een blad er bij, en een veel grotere community en site om mee/op te vertoeven. Jammer, ik had Dfoto juist weer gevonden.
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Antwoord #93 Gepost op: 18 februari 2010, 16:41:37 »

Beste Dr.Snuggles,

Ik denk dat het belangrijkste is 'hoeveel krijg je ervoor terug en waar ben je naar op zoek'. Als jij graag op een grote site vertoeft waar honderden foto's per dag langskomen ben je op dfoto waarschijnlijk aan het verkeerde adres. De opzet van de site is kwaliteit in de zin van nuttige commentaren en inhoudelijke discussies en minder de kwantiteit. Als je niet mee wilt doen aan de fotowedstrijd kun je gemakkelijk een basislidmaatschap nemen (20e/jaar, nu met korting 13e/jaar). Ik vind dat een zeer haalbaar bedrag en hiermee investeer je in een site die zal blijven verbeteren, dat is ook de opzet: leden die investeren in de site en die daar een nuttige en prettige omgeving voor terug krijgen. De andere punten die je aanhaalt zijn al meer dan uitvoerig eerder in dit topic besproken dus om niet in herhaling te vallen verwijs ik je daarvoor graag naar de eerdere discussie. Mocht je toch vertrekken dan wens ik je veel plezier op een van de grotere sites.

Met vriendelijke groet,
reynaerde
Ykje
Nieuweling
*

« Antwoord #94 Gepost op: 18 februari 2010, 17:43:38 »

Oh..dus ik kan gewoon vanaf 31 maart nog steeds 2 foto's per week uploaden..zonder te betalen. Nou dat is helemaal top! 2 is voor mij zeker genoeg..ik hoef niet al mijn foto's erop te gooien..alleen die waar ik 'beetje' trots op ben en me afvraag of dit terecht is..en die foto's waar ik toch nog veel Verbaasd bij heb. Bedankt voor je antwoord...ik blijf dan maar  Grijns. Hoor het wel of ik het nog niet goed begrepen heb..ben blond dus zou kunnen  Knipoog gr. Yke
bultrug
Nieuweling
*

« Antwoord #95 Gepost op: 22 februari 2010, 13:48:15 »

Ben het eens met Ykje, een mooie concessie Reynaerde.

Groet,
Leo-Jan
Alpha200
Nieuweling
*

« Antwoord #96 Gepost op: 22 februari 2010, 22:05:20 »

Twee foto's per week plaatsen is voor mij zo al het maximum. Op deze voorwaarde blijf ik dus ook en hoop hier nog veel plezier te hebben! 
Eos350d
Nieuweling
*

« Antwoord #97 Gepost op: 2 maart 2010, 20:11:34 »

Beste allen,

Zoals jullie ongetwijfeld is opgevallen heeft dfoto een complete make-over gekregen en is er een aantal nieuwe functies toegevoegd

Reynaerde,

Ik mis de zoekfuntie om een bepaalde foto of persoon te zoeken,
kijk ik er overheen of is deze functie verwijderd??

Gr. Eos350d (Jarno)
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Antwoord #98 Gepost op: 2 maart 2010, 21:20:54 »

Hallo Jarno,

Deze functie werd erg weinig gebruikt en is daarom achterwege gelaten. Ik kan wel even kijken of ik em misschien weer terug kan plaatsen op een discreet plekje..

Met vriendelijke groet,
reynaerde
Alpha200
Nieuweling
*

« Antwoord #99 Gepost op: 7 maart 2010, 22:08:37 »

Op een 22inch scherm, met een resolutie van 1680x1050 is de home-pagina van dfoto niet in één geheel te zien.
Het onderste deel van de FVDW is niet te zien.
Misschien de er boven staande tekst iets inkorten?
Meindert
Nieuweling
*

« Antwoord #100 Gepost op: 18 maart 2010, 17:33:15 »

Even heel kort:

Dfoto is gewoon een leuke amateursite waar de commentaren soms nuttig maar meestal niet echt van hoog niveau zijn. Dat laatste hoeft ook niet, een site als deze is gewoon een leuke manier om met je hobby bezig te zijn en je resultaten te etaleren. Dat is ook de reden dat je soms erg actief en soms minder actief op een site als dfoto bezig kunt zijn.

Ik zie absoluut niet hoe je door te laten betalen, het niveau omhoog krikt............ dus dat argument is voor mijn absoluut niet geldig. Aangezien de site m.i. dus gelijk blijft, maar ik ervoor moet betalen, zal ik niet (weer) actief foto's gaan plaatsen hier. Ik vermoed dat ik niet de enige ben en de site geen lang leven meer zal hebben.

Over die banners: daar heb ik me nog geen seconde aan gestoord............

Groet,
Meindert
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Antwoord #101 Gepost op: 19 maart 2010, 14:21:56 »

Beste Meindert,

Inderdaad is de intentie om juist meer betrokkenheid te creëren. Bovendien kost het opzetten, hosten en beheren van een website als dfoto nu eenmaal veel tijd en geld, dit moet ook ergens van bekostigd worden. Verder is het de bedoeling met de contributies (wel nadat de lopende kosten betaald zijn natuurlijk) de site te kunnen verbeteren, wat de leden ook weer ten goede komt.
Voor diegenen die slechts incidenteel willen plaatsen is er de mogelijkheid om geen lidmaatschap aan te gaan, je kunt dan nog steeds 2 foto's per week plaatsen.

Met vriendelijke groet,
reynaerde
Fiedi
Junior
**

« Antwoord #102 Gepost op: 1 april 2010, 21:02:59 »

Ik vind de nieuwe opzet en layout een hele verbetering.Ik heb dan ook besloten om betalend lid te worden.Wat schetst echter mijn verbazing.Ik heb op 30-03 een betalingsbevestiging ontvangen van MultiSafepay.Ik begrijp dat het niet meteen verwerkt wordt.Maar nu zie ik een melding bij mijn account dat ik te weinig foto's in verschillende Categorieën plaats.Als ik dat niet binnen 24 uur verander wordt mijn account verwijderd.Ik begrijp ten eerste niets van de verschillende categorieën,waar staat dat?En ten tweede kan ik op dit moment niets plaatsen omdat mijn lidmaatschap nog niet in is gegaan.Graag wat duidelijkheid hierover.
arie w
Nieuweling
*

« Antwoord #103 Gepost op: 1 april 2010, 21:30:14 »

Dit zou een 1april grap kunnen zijn Fiedi maar dan wel misplaatst tenminste voor mijn persoonlijk dan Verbaasd
Fiedi
Junior
**

« Antwoord #104 Gepost op: 1 april 2010, 21:37:28 »

Hoi Arie,zag het net aan het commentaar onder je foto.Ik schrok me dood zeg,en ik ben niet de enige zo blijkt.Nu maar weer opgelucht ademhalen. Knipoog
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8
  Print  

Ga naar: