dfoto.nl, Alles over fotografie
11 september 2010, 04:00:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Anti-spam mod geinstalleerd, hopelijk geen irritante spam berichten meer nu!

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Poll
Vraag: Welke feature ziet u het liefst toegevoegd op dfoto
Mogelijkheid tot anoniem plaatsen van foto's - 2 (25%)
Profiel foto bij commentaren ipv alleen naam - 0 (0%)
Fotoketting - 6 (75%)
Iets anders.. - 0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 8

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Nieuwe feature dfoto  (gelezen 1103 keer)
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Gepost op: 21 februari 2010, 14:59:57 »

NB De fotoketting houdt in dat iemand een foto plaatst waarna deze wordt doorgegeven aan de volgende deelnemer die een foto als reactie op deze foto plaatst enzovoorts.
Wanneer u kiest voor 'iets anders' kunt u dat hieronder beschrijven.
suzanne24
Foto van de week commissie
Volwaardig lid
*

« Antwoord #1 Gepost op: 21 februari 2010, 15:36:44 »

uuhhhh.....nou ik zou eigenlijk al die dingen wel willen Lachen, dus ik heb maar niet gestemd, want je kan maar 1 ding kiezen en ik ben niet zo goed in kiezen Knipoog

Alleen bij anoniem foto's plaatsen vraag ik me af of het niet handiger is dat of iedereen dat doet of niemand. Anders denk ik dat het snel zo gaat dat de anonieme foto's ook minder commentaren krijgen. Volgens mij is er nog geen site waar foto's compleet anoniem geplaatst worden, en daar is altijd wel vraag naar (mij maakt het persoonlijk niet heel veel uit), dus als dfoto dat regelt zou dit wellicht de eerste site zijn die dat zo doet, en dat kan wellicht een leden trekker zijn.

Op een andere site werkt het wel zo dat bij de thumbs geen maker te zien is, maar pas als je op de foto klikt. Dit vind ik ook wel fijn werken.'

Suzanne

BlondSound
Nieuweling
*

« Antwoord #2 Gepost op: 21 februari 2010, 23:47:29 »

Ik weet niet of het uitmaakt of veel uitmaakt als je dingen zou uitbreiden zoals hierboven....
Maar bovenal vind ik het zeer prettig dat deze site zo supersnel is met laden en alles.De snelste die ik ken zelfs,dat is voor mij het fijnste:DDe rest maakt me niet zoveel uit eigenlijk ofschoon mijn mooie hoofdje wel leuk zou staan bij me naam  Grijns Rollende ogen
vlemmings
Nieuweling
*

« Antwoord #3 Gepost op: 22 februari 2010, 13:13:02 »

Anoniem plaatsen hoeft van mij niet. Je ziet inderdaad wel eens wat "clubvorming" bij het commentaar geven, maar dat stoort me in het geheel niet. Het zou me hooguit prikkelen om te proberen er toch tussen te komen door indruk te maken met nieuwe foto's. Zoals het nu gaat wordt er bij het commentaar ook vaak gerefereerd aan eerdere foto's van de plaatser, bijvoorbeeld om hem/haar al dan niet te becomplimenteren met de vorderingen. Dat vind ik best wel waardevol.

Het idee van de kettingfoto vind leuk, en ik denk dat het mensen zeker kan stimuleren om eens flink de fantasie te gebruiken. Het gebeurt op dit moment al met het rook-thema, maar de kans bestaat natuurlijk dat zoiets snel doodbloedt. Je zou er eens over kunnen denken of het zin heeft om hiervoor bepaalde faciliteiten in te bouwen, zodat de gebruikers ook duidelijk zicht hebben op een bepaalde "keten" van foto's.

Profielfoto bij commentaren vind ik overbodig, het is hier geen Hyves.
Ykje
Nieuweling
*

« Antwoord #4 Gepost op: 23 februari 2010, 01:12:42 »

Op mijn fotoclub doen we al jaren een ketting..en dat is erg verrassend en leuk. 1 in kleur en 1 in zw. Elk jaar hebben we een thema wat erin moet komen. Zo hebben we gehad: venster, cirkel, 3, etc. Het is dan niet de bedoeling dat er allemaal vensters op de foto gezet worden-dat zou wel heel gemakkelijk zijn hè, maar het moet er wel in zitten-op wat voor manier dan ook-daar geeft de fotograaf zijn eigen draai aan dus.
Ik weet alleen niet hoe je dat hier wilt organiseren.  Bij ons gaat dat per persoon, er geeft zich steeds iemand op die op de laatste foto wil voortborduren.
Misschien is het ideetje van Vlemmings wat.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Foto van mijn koppie hoeft ook niet persé bij comm. Als ze me willen zien gaan ze maar eens mee met een dfoto-uitje Grijns Grijns groetjes, Ykje
denberre
Nieuweling
*

« Antwoord #5 Gepost op: 7 september 2010, 18:54:19 »

zou het eens niet beter zijn om voor dat je aanpassingen doet op de site...je eerst eens een betere opvolging geeft aan...bv...fotowedstrijd...maandproef..ect...voel mij wel een beetje gepakt...groet ben
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Antwoord #6 Gepost op: 9 september 2010, 13:34:22 »

Beste Ben,

Je hebt gelijk dat deze maand de fotowedstrijd en maandproef nog niet geupdate zijn, ik hoop dit vanavond laat in orde te kunnen maken. Helaas valt het animo voor de fotowedstrijd nog steeds een beetje tegen.
Wat betreft het 'gepakt' voelen.. kan ik het misschien ergens mee goedmaken?  Rollende ogen Heb je misschien nog andere (technische) wensen voor de site?

gr,
reynaerde

ps Update: De fotowedstrijd en maandproef zijn geplaatst.
« Laatste verandering: 10 september 2010, 09:39:28 door reynaerde » Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: