dfoto.nl, Alles over fotografie
11 september 2010, 03:55:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Anti-spam mod geinstalleerd, hopelijk geen irritante spam berichten meer nu!

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Voor de nieuwkomers  (gelezen 5964 keer)
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Gepost op: 27 februari 2007, 17:13:22 »

Welkom op dfoto.nl!

Hier staat in het kort wat informatie om op dfoto.nl te kunnen beginnen.
Voor een korte introductie van de mogelijkheden kunt u http://www.dfoto.nl/intro.php vinden.
Verder kunt u op dit board alle vragen stellen die u wilt of uzelf voorstellen aan de leden van dfoto.nl, u gebruikt hiervoor dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u zich op de site heeft aangemeld.

Alvast veel foto-plezier gewenst op de site!

Reynaerde
dfoto.nl
Nist
Nieuweling
*

« Antwoord #1 Gepost op: 19 april 2007, 12:47:27 »

Ik weet niet wat er mis gaat, maar heb toch al weer een tijdje geleden 25 euro overgemaakt en sta nog steeds niet als lid genoteerd. Via contact wil de correspondentie ook niet lukken dus maar even zo. Verbaasd Verbaasd
Groet, Nist
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Antwoord #2 Gepost op: 20 april 2007, 14:44:39 »

Beste Nist,

Ik heb je een email gestuurd.

Met vriendelijke groet,
reynaerde
dfoto.nl
Nico Stammis
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 29 april 2007, 08:46:05 »

Alles dik in orde en bijzonder tevreden over dfoto.   Grijns Grijns Grijns
Groet Nist
Robertjan
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 8 februari 2009, 21:18:26 »

Beste Reynaerde

Mij lukt het nog steeds niet om in te loggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als op het fotogedeelte,heb niets veranderd of aangepast,als hier niets aan te doen is laat ik het maar zo,maar is wel lastig.

Groetjes Jethro.

Bovenstaand bericht is al wat ouder zie ik maar omdat ik hetzelfde probleem ondervind en ook niet kan inloggen op het forum vraag mij af of het een incidenteel probleem is ??

Groet, Rob aka Rophoto1 die ik niet kan invullen omdat die geresveerd blijkt te zijn  Verbaasd
reynaerde
Forumbeheerder
Senior

« Antwoord #5 Gepost op: 3 maart 2009, 22:00:06 »

Beste robertjan,

Je gebruikersnaam op dfoto.nl wordt automatisch geregistreerd op dit forum met hetzelfde wachtwoord als op de site. Mocht het je toch niet lukken om hiermee in te loggen kun je nog het volgende doen:

Log op het forum in zonder wachtwoord, je krijgt nu de optie om een nieuw wachtwoord aan te maken door op de 'wachtwoord vergeten' link te klikken, je krijgt nu een nieuw wachtwoord toegestuurd waarmee je op het forum in kunt loggen.

Met vriendelijke groet,
reynaerde
« Laatste verandering: 3 maart 2009, 22:01:39 door reynaerde » Gelogd
Rophoto1
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 6 maart 2009, 23:17:40 »

Dank U,   is nu wel gelukt Lachebek
lisette
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 26 oktober 2009, 22:09:26 »

Hallo allemaal, Kan iemand mij vertellen hoe ik foto`s kleiner kan maken zodat ik ze ook kan uploaden? Verbaasd Verbaasd
Alvast bedankt! groetjes Lisette Grijns
ellen4ever
Nieuweling
*

« Antwoord #8 Gepost op: 27 oktober 2009, 07:33:39 »

met bv het progamma bdsizer meen dat de link hier ergens op de site staat.
je kan dan de max groote instellen en het aantal kb
niet meer verscherpen dan 10% want anders wordt het er niet mooier op
Bakker89
Nieuweling
*

« Antwoord #9 Gepost op: 26 december 2009, 13:55:04 »

Hallo Dfoto gebruikers !:D

Ik ben al een redelijke tijd op Dfoto ingeschreven, maar maak pas sinds kort intensief gebruik van de website!
Over mezelf, ik ben een 20jarige student , uit een stadje in Overijssel . Ik vind portret fotografie geweldig om te doen, maar ook om te bekijken.
Ik heb afgelopen November mijn eerste spiegelreflex camera gekregen, en sinds dien op elke mogelijke manier aan het zoeken naar verbetering ! Door mijn foto's op Dfoto krijg ik feedback waar ik van kan leren !
Daarbij geven de foto's die online staan mij ook een enorme inspiratie !

Nou, dat was ik in het kort !  :-)
Groetjes!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: